Stand by me 陪伴在我身旁

2014041018:30





西洋老歌新唱

 

 

 

Stand by me Ben E. King原唱

When the night has come 當夜晚來臨
And the land is dark 大地一片漆黑
And the moon is the only 天上的月光
Light we'll see 是我们僅能憑藉的
No i won't be afraid 我絕不會害怕
Oh i won't be afraid 喔~我絕不會害怕
Just as long as you stand
Stand by me 只要有你陪伴在我的身旁

*And darling darling stand by me 親愛的~親愛的~陪伴在我身旁
Oh stand by me 喔~陪伴在我身旁
Oh stand stand by me 喔~緊緊地陪伴在我身旁
Stand by me 陪伴在我身旁

If the sky that me look upon
Should tumble and fall
如果我們眺望的天塌下來
Or the mountain should crumble
To the sea 群山都滑落到海裡
I won't cry i won't cry 我不會哭泣 我絕不會哭泣
No i won't shed a tear 我絕不會掉下任何一滴淚
Just as long as you stand Stand by me 只要有你陪伴在我身旁


Whenever you're in trouble 每當遇到困難時
Won't you stand by me 你會不會陪伴在我身旁
Oh stand by me 喔~陪伴在我身旁
Oh won't you stand stand by me 喔~你會不會陪伴在我身旁
Stand by me 陪伴在我身旁




串聯世界各地街頭藝人的隨興演唱版本



Ben E. King的原唱與下方年輕學生合唱團的R.A.P版本



Enjoying Music,Enjoying Life.


Having a wonderful Monday─Night.