『健康是生命的本源』自我暗示話語

2018022208:30

健康是生命的本源

我是無限靈性的存有,擁有無窮的創造潛能!

我相信自己並能夠創造自己的生活!

我能啟動自身的思想創造自己的命運!

我把創造生命的力量,完全掌握在自己!!

我的思想形成的波動頻率,吸引與創造了一切!




『健康是生命的本源』自我暗示話語 :

• It is natural for my body to be well.
健康是生命的本源。

• Even if I do not know what to do
in order to get better, my body does.
身體具有自我療癒的能力。

• I have trillions of cells with individual Consciousness,
and they knowhow to achieve their individual balance.
我身體内有數兆個獨立意識的細胞,
它們都會維持彼此間的平衡和諧。

• When this condition began,
I did not know what I know now.
因為不知道這些原理,所以我生病了。

If I had known then what I know now,
this condition couldnt have gotten started.
如果真正地瞭解這些原理,我就不會生病。

• I do not need to understand
the cause of this illness.
我不需要去瞭解這個疾病。

• I do not need to explain how it is that
I am experiencing this illness.
我無需去解釋如何經歷這個疾病。

• I have only to gently,eventually,
release this illness.
我只須溫和、漸漸地釋放掉這個疾病。

• It does not matter that it got started,
because it is reversing its course right now.
雖然疾病已發生,不過沒關係,它現在要逆轉回去了。

• It is natural that it would take some time
for my body to begin to
align to my improved thoughts of Well-Being.
需要一些時間讓身體與「生命本源就是健康的」想法一致。

• Theres no hurry about any of this.
這當中無需急躁。

• Well-Being is natural to me.
健康是生命的本源。

• My Inner Being is intricately aware of
my physical body.
我內在的「生命本源」會精細地覺察與喚醒我的肉體。

• My cells are asking for what they need
in order to thrive, and Source Energy is
answering those requests.


身體內的細胞會自動回應維持健康成長所需的一切,
「本源能量」會回應它們的請求。


• I will relax now,
to allow communication between my body and my Source.

我以完全地放鬆來讓身體與我的「本源」互相溝通。

• My only work is to relax and breathe.

我只要放鬆和呼吸。

• I can do that. 我做得到。

• I can do that easily. 我輕易地就做得到。