醇美情歌-----The Twelfth Of Never

2013021319:00
 

音乐家  雅尼 - 极品女红 - 极品女红

 






 

Charlie Landsborough(查利.蘭保夫)

是一位英國的鄉土男歌手,

這位五十多歲才正式發行唱片的歌手,

有著醇酒般迷人的美聲,柔潤、 溫煦而明朗。

有人說 Charlie Landsborough 是一瓶陳年的美酒,

拔出塞子的時候,你一定知道你的等待是多麼的值得。

 

 

第十二個不可能 The Twelfth Of Never

You ask me how much I need you ,
你問我有多愛你

must I explain? I need you, oh my darling,
我還需要解釋嗎?我需要你,哦我心愛的,

like roses need rain
就像那玫瑰需要雨水.

You ask how long I'll love you,
你問我會愛你多久

I'll tell you true
我還是會很愛你

Hold me close,
抱緊我吧

never let me go
別讓我走

Hold me close,
抱緊我吧

melt my heart like April snow
融化我的心像四月的雪一樣

I'll love you 'til the bluebells
我會愛你直到藍鈴花

forget to bloom
忘記了盛開

I'll love you 'til the clover
我會愛你直到那苜蓿

has lost its perfume
失去了芳香

I'll love you 'til the poets
我會愛你直到那詩人

run out of rhyme
走了押韻

Until the Twelfth of Never
直到那第12個不可能的事

and that's a long, long time
那會是很久很久以後的事了

Until the Twelfth of Never
直到那第12個不可能的事

and that's a long, long time
那會是很久很久以後的事了


 

图片