Take me to your heart 讓我進駐你的心扉

2012101308:30
 
 
 

 



Hiding from the rain and snow
匿跡於雨雪之中

Trying to forget but I wont let go
嘗試去忘卻,但我不想就這樣離去

Looking at a crowded street
望著熙熙攘攘的街道

Listening to my own heart beat
傾聽著自己的心跳聲

So many people all around the world
世界上這麼多人

Tell me where do I find someone like you girl
教我在那裡可以找到一個像妳一樣的女子

Take me to your heart
讓我進駐妳的心扉

Take me to your soul
與妳的靈魂相伴

Give me your hand before Iam old
給我妳的手,在我老去之前

Show me what love is
讓我知道真愛是甚麼

 
Haven't got a clue
因我完全沒有頭緒

Show me that wonders can be true
讓我看到世上真有奇蹟

They say nothing lasts forever
他們說沒有什麼可以天長地久

We're only here today
我們僅能此時相守
 

Love is now or never
愛情不是現在擁有,或者永不回頭

Bring me far away
請與我一起高飛遠走

Take me to your heart
讓我進駐妳的心扉

Take me to your soul
與妳的靈魂相伴

Give me your hand and hold me
讓倆人攜手相行, 緊緊地相擁

Show me what love is
讓我看看甚麼是愛情

Be my guiding star
做我引路的星星

It's easy
其實愛真的很簡單

Take me to your heart
只要讓我進駐妳的心扉

Standing on a mountain high
站在高山之頂

Looking at the moon through a clear blue sky
看著月亮高掛於清澈的藍天

I should go and see some friends
也許我應該去和朋友們在一起

But they don'nt really comprehend
但是他們真的不明白我此刻的心情

Don'nt need too much talking
不需要太多的對話

Without saying anything
甚至可以沒有任何話語

All I need is someone Who makes me want to sing

我僅僅需要一個能讓我快樂的伴侶