用這份正面的肯定話語清單,提高你的能量振動

2022011721:30
Meditations: How To Invoke The Power of Affirmations For Healing -  startupanz.com

用這份正面的肯定話語清單,
提高你的能量振動

 

肯定是“肯定某事的行動或過程”。
在這種情況下,我們運用它們來肯定和創造正面積極的信念。

我們對生活的體驗,無論我們認為它是積極的還是消極的,
都在很大程度上受到我們的信念的影響。


肯定話語宣示是創造信念的好方法,
它在本文中包含對特定領域更積極的人生觀的肯定,
這在充滿挑戰的時期更加有用。

如何從這份正面肯定話語的清單中獲得最大收益?

為了充分利用這些肯定話語,
最好練習時間是把它列為早上第一件要事,
練習時要在一個開放的空間裡,
可以讓你的身體擴展。


這是因為我們的生理機能會影響我們的生物化學,
這對我們通過情緒的感受產生了非常強大的影響。

讓肯定話語有效的最重要因素
是你在宣示它們時感受到的情緒強度。

早上的第一件事也是我們自然地處於更多的θ腦波狀態,
這更容易將我們想要的事物“置入烙印”到我們的潛意識中。


如果想更詳細地瞭解如何充分利用肯定句,
強力建議你閱讀《
晨間肯定句》,
《通過使用 3 個簡單步驟讓
擺脫對信念的限制》


正面肯定話語的動機和靈感

1. “我有自信並相信自己的能力。”

2. “我創造我的未來和我的現實。”

3. “我享受並追求我的目標直到完成。”

4. “我充滿動力,受到鼓舞。”

5. “即使在充滿挑戰的情況下,我也能找到動力。”

6. “我發現成功很容易,
因為我有積極的鼓舞人心的想法。”

7. “我的潛意識力量,
讓我實現了我設定的任何積極的事情。”

8. “我釋放對不再為我服務的任何事物的執著。
我拒絕讓任何事情或任何人阻止我。”

9. “我認真對待我的目標,
並始終如一地採取必要的步驟來實現我的目標。”

10. “我仍然專注於我的真正目的,
消除任何不必要的干擾和障礙。”

改善整體福祉的積極肯定

1. “我充滿愛和喜悅。”

2. “我現在需要的就在我裡面!”

3. “我生活在美麗的州。”

4. “我真的很幸運,我的生活很精彩。”

5. “我欣喜若狂,非常感激。”

6. “我的生活是一場奇妙的冒險。”

7. “我過著充滿靈感和激動人心的生活。”

8. “我幾乎在生活的每一刻都找到快樂和幸福。”

9. “我專注於生活中所有的豐富和許多感恩的理由。”

10. “我需要的所有興奮現在都在我體內。”

對自愛和自信的積極肯定

1. “我愛自己,尊重自己。”

2. “我從錯誤中吸取教訓。”

3. “我不是我的錯。”

4. “我已經足夠好了,
我只選擇在提高我和我周圍人的生活質量時發展自己。”

5. “我信守對自己的承諾。”

6. “我可以對別人說不,對我想要的說是。”

7. “我如何定義自己就是我會成為什麼樣的人,
我勇敢、充滿愛心和自信。”

8. “即使在努力提高自己的同時,我也有內心的平靜。”

9. “只有我才能讓自己感到不安全,而不是別人的話,
除非我允許他們提醒自己,我已經是我所尋求的。”

10. “我在我作出的決定有信心。”
如果你想通過我建議看年齡的人閱讀心靈導師
一些偉大的精神教義和語錄: 
轉型精神行情將授權你的旅程

對健康的積極肯定

1. “我充滿了健康和活力。”

2. “我吃得健康。”

3. “我的身體是我的命脈,我非常仔細照顧。”

4. “我腳踏實地,居於中心。”

5. “我把健康放在首位。”

6. “我在運動中找到樂趣,
因為我充滿活力,精力充沛。”

7. “我對自己選擇吃的東西有紀律和自制力。”

8. “我喜歡體驗我的身體變得更健康。”

9. “運動給了我動力和活力,
讓我在生活的所有其他領域取得成功。”

10. “我很容易進入恢復活力的深度睡眠。”

對豐盛富足的肯定

1. “我輕易的吸引財富和豐足。”

2. “我生活上所需要的金錢不虞缺乏。”

3. “我很高興也很感激,
錢從多個來源不斷地不斷地流向我!”

4. “感恩眾神/宇宙(無論你相信什麼是你的創造者)
財富如雪崩般地湧向我,
我所有的需求和目標都被無限的智慧瞬間滿足!”

5. “宇宙為我提供了很多成功的機會。”

6. “我應該得到巨大的財富,
我越富有,我的生活和周圍人的生活就會越改善。”

7. “我應得的巨額財富。”

8. “我相信我正在做的工作和提供的工作會吸引新的機會。”

9. “我很容易吸引工作/商業機會。”

10. “我以自信和勇敢迎接成功,
並相信我可以處理任何新的責任。”


 

Positive Affirmations For Motivation And Inspiration

1. “I believe and trust in my own abilities.”

2. “I create my future and my reality.”

3. “I enjoy and pursue my goals to completion.”

4. “I am full of motivation and feel inspired.”

5. “I find motivation even in challenging situations.”

6. “I find it easy to succeed because I have positive encouraging thoughts.”

7. “The power of my subconscious mind makes me achieve anything positive I set my mind too.”

8. “I release my attachment to anything that no longer serves me. I refuse to let anything or anyone hold me back.”

9. “I take my goals seriously and consistently take the necessary steps to achieve my goals.” 

10. “I remain focused on my true purpose and remove any unnecessary distractions and obstacles.”

Positive Affirmations For Improving General Well Being

1. “I am full of love and joy.”

2. “All I need is within me now!”

3. “I live in beautiful states.”

4. “I am truly blessed and my life is amazing.”

5. “I am ecstatic and so grateful.”

6. “My life is a wonderful adventure.”

7. “I live an inspired and exciting life.”

8. “I find joy and happiness in almost every moment of my life.”

9. “I focus on all of the abundance and many reasons to be grateful in my life.”

10. “All the excitement I need is within me now.”

Positive Affirmations For Self Love And Confidence

1. “I love and respect myself.”

2. “I learn from my mistakes.”

3. “I am not my mistakes.”

4. “I am already good enough I only choose to develop myself when it improves the quality of my life and those around me.”

5. “I honour commitments to myself.”

6. “It’s ok for me to say no to others and yes to what I want.”

7. “How I define myself is who I’ll become and I’m courageous, loving and confident.”

8. “I have inner peace even whilst working to improve myself.”

9. “It is only me who can make myself feel insecure not the words of others unless I allow them to which I choose to remind myself that I am already which I seek.”

10. “I’m confident in the decisions I make.”

If you want to read some great spiritual teachings and quotes by spiritual teachers through the ages I recommend looking at Transformative Spiritual Quotes That Will Empower Your Journey.

Positive Affirmations For Health

1. “I’m full of peak health and vitality.”

2. “I eat healthily.”

3. “My body is my temple which I take great care of.”

4. “I am grounded and centred.”

5. “I prioritize my health.”

6. “I find joy in exercise as I vibrate vitality, energy and feel vibrantly alive.”

7. “I have discipline and self-control over what I choose to eat.”

8. “I enjoy experiencing my body becoming fitter and healthier.”

9. “Exercise gives me fuel and drive to succeed in all other areas of my life.”

10. “I easily fall into deep rejuvenating sleep.”

Positive Affirmations For Abundance

1. “I easily attract wealth and abundance.”

2. “Money flows to me consistently.”

3. “I’m so happy and grateful that money flows to me in increasing quantities from multiple sources on a consistent basis!”

4. “Gods/the Universes (Whatever you believe is your creator) wealth flows to me in avalanches of abundance, all my needs desires and goals are met instantaneously by infinite intelligence!"

5. “The universe provides me with plenty of opportunities for success.”

6. “I deserve great wealth, the wealthier I am the more my life will improve and the lives of those around me.”

7. “I deserve great wealth.”

8. “I believe in the work I’m doing and deliver which attracts new opportunities.”

9. “I easily attract work/business opportunities.”

10. “I embrace success with confidence and bravery and trust that I can handle any new responsibilities.”